jueves, 7 de octubre de 2010

Peña Trevinca "Adestramento Acuático" Part 2

O noso plan de adestramento ten varios apartados, e un deles e o acuático, non podemos esquecer onde vivimos, aquí chove máis días dos que fai sol.
Así que adecuamos o noso adestramento a ese elemento tan húmido...
...dieta estricta...

...Incorporamos levantamento de pedras para fortalecer as costas e os brazos ...
...fomos as minas...
...fixemos pretemporada nun pilón...
...Vamos que o adestramento foi moi intenso.
Aquí amosámosvos as técnicas mais depuradas que teñen relación co elemento acuático:



Continuará...

4 comentarios:

  1. santi, eu antes de ir "pa" cama rezaba un padrenuestro, un avemaria, un niño jesus e persignabame duas ou tres veces,...
    agora o que fago e ver si subiches algo o blog,
    convertinme o santianismo,
    méxome de risa,
    e durmo millor que antes

    ResponderEliminar
  2. É unha pena que non se lle dera máis publicidade. Este blog puido ser un bo sitio para que ninguén tivera nada que dicir.

    Eu non me podo queixar, entereime o día de partida. O prezo de non sair os domingos co grupo, supoño.

    Manolo

    ResponderEliminar
  3. como son moi torpe teño comigo a Santi pra que me indique cómo teño que facer... esta tecnoloxia... non e pa vellos:-)

    ResponderEliminar
  4. Manolo, desde que nos ves con nós as papatorias isto no e o mesmo... Agora sempre sobra comida comida.
    Deixa a carretera e volve o monte que nesta época as silvas xa non pican

    ResponderEliminar