domingo, 30 de enero de 2011

SAUDA DO NOVO PRESIDENTE

Benqueridos socios, escollestesmes como presidente (non sei si saberiades ben o que fixestes) e como tal quero deixarvos moi claras un par de "cousiñas".

Como ben sabedes, dous socios, Jose Valverde e Luis Lameiro, deronse de baixa no club por diversos motivos (que tamén eu comparto) principalmente para non ter que aturar os caprichos, as tonterías e rencores mal curados de ninguén.
Non ten ningún sentido que socios coma eles abandonen o club. Eles que foron os primeiros en empezar a andar na bicicleta e fixexon o grupo ó que os demais nos fomos sumando, eles que participaban nas actividades do club, eran menbros da directiva, escribían no blog, nos marcaban as rutas os domingos,... eles se marchan e se quedanse os "tocapelotas" que os fixeron marchar. Como decía Amparo con toda a razón do mundo, "algo debemos estar haciendo mal". PENSEMOLO.

Algún creía que o club era del. Pois no, o club e de todos e para todos os socios, e según se incorpora xente nova ten que ir cambiando e adaptandose ós novos menbros. A algún lle costa entendelo.
Outros creen que o club ten que ganar cartos, ter fondos propios, solvencia económica, ganancias,... a iso chamaselle entidad mercantil, ou empresa, para enterdernos, e iso non ten nada que ver con nós.
Tamén temos os que queren estar "informados", nin que o club fose un periódico, queren que se lles avise, que se lles chame, que se esté pendiente de si se enteran ou no das actividades que se fan. Eu dos únicos que estarei pendiente e tres filliños pequenos que teño, os socios deste club teñen edade de sobra e capacidade para enterarse do que queiran SI QUEREN, o club non é unha empresa de servicios, nin tampouco é unha empresa de eventos, nós non vamos a organizar a "volta ciclista ó planeta en 24 horas" nin nada parecido.

Si a alguén non lle quedou absolutamente claro o que acabo de decirvos só ten unha cousa que facer: ou "ir collendo as maletas" ou coller o cargo de presidente, eu cedoio encantado, faime un favor.
Ademais adiantovos que a nova directiva acordou por unanimidade que a partir de agora igual que se invita os novos socios a entrar no club se invitará ós socios discordantes a que o abandonen. E eu si me dera por aludido teño muy claro que marcharía antes de que me votaran.

O club é UNICA E EXCLUSIVAMENTE un grupo de AMIGOS que salen os domingos a disfrutar xuntos do monte e da bicicleta (...e por descontado do bó pulpo e do bó viño).
Fixarvos que cousa tan sencilla e tan pracentera e que complicada a facemos ás veces.

Unha aperta para TODOS E TODAS.

Miguel A. Alejos

Propoñovos para este ano facernos un pouquiño mellores...eu xa o estou intentando.

16 comentarios:

  1. Tiña que pasar, resucitou o caudillo.

    Non asino por medo ás represalias.

    Xa marcho eu.

    ResponderEliminar
  2. Como din os cativos, o que se pica allos come.

    Se se vos pide un cambio de comportamento e vos dades por aludidos deberiades facer unha reflexion seria sobre o mesmo.

    Esu tampouco asino porque non me fio da xente que non asina. Agora que o penso, isto quere dicir que tampouco me fio de min. Cousas que ten a vida.

    ResponderEliminar
  3. Son o mesmo anonimo de antes.

    Queria recordarlle a "anonimo 1", imos chamarte asi, algo da istoria de España. O Caudillo nunca se lle pasou pola cabeza por seu cargo a disposicion de quen quisera collelo, aqui si podes.

    Anímate que inda estas a tempo.

    ResponderEliminar
  4. O NOVO PRESIDENTE (de momento)1 de febrero de 2011, 0:14

    vaia home! a algún xa lle fixo efecto a miña presentación ...sería porque non tiña a conciencia moi tranquila...
    polas miñas contas aínda quedan dous ou tres que van a acompañar o "anónimo 1" ou me van a quitar de presidente. Haber si teño sorte.
    e outra cousiña, facer comentarios como anónimos é unha falla de respeto e consideración ós demais compañeiros que participamos no foro, eu non vou a ter en conta as opinions de alguén con quen estou falando e non sei quen é, se non fose así dirialle o "anónimo 1" que non asina porque e un cobarde ¿qué carallo de represalia vamos a tomar?¿poñemosche un monicaco de papel na espalda? mereceríalo por tonto.
    e o outro anónimo digolle o mesmo
    !UN RESPETITO AL CAUDILLO!!CAGADOS DE MIERDA!

    ResponderEliminar
  5. a ver, son X.R.O.P (o madriles), e non son anónimo-1, iso vaia por diante, vale? porque eu se teño algo que decir o digo a cara... inda que non guste oirme... ou me exprese con excesiva vehemencia.

    Doume por aludido no "tema de estar informado, etc. etc." así que... como son un elemento discordante, o menos nesa cuestión, e en tanto teña ou no teña, tivese ou non razón; e como non sumo, nin queredes que sume por discrepar, tomo o pe da letra a invitación de algún amigo de "si no estas de acuerdo te vas" (claro ejemplo de empatía entre amigos) y me voy con mis "problemas" a otra parte. Me jode pero...

    Suerte a todos e intentar resolver vuestras cuestiones. Sin acritud.

    Gracias, nos vemos.

    Miguel dime como me podo poñer en contacto contigo. Onte inteino e non pudo ser.

    ResponderEliminar
  6. O NOVO PRESIDENTE (de momento)1 de febrero de 2011, 23:05

    ramón, xa esta pasado, ninguén o tomou o pé da letra, non lle des mais voltas.
    as veces quen mais te "jode" son os amigos pero por iso non deixan de selo
    faite bo

    ResponderEliminar
  7. ainda sigo de presidente1 de febrero de 2011, 23:24

    agustín, en vez de conspirar escribe algo no blog, verás como te relaxa un pouco (e seguro que algún mais se anima)
    mirastes que xa temos calendario, on-line, arredemo!

    ResponderEliminar
  8. Ostia haiche a que lle doe.

    Bueno isto igual sirve para que cada un faga reflexion persoal e pense se esta a facer o adecuado e se sabe onde esta.

    Animo presidente

    Javier Acevedo

    ResponderEliminar
  9. Desgraciadamente esta pagina no es privada, cualquiera puede venir aquí a curiosear y la imagen que se lleva de este club no es ninguna maravilla. Existen maneras más privadas de intentar comunicarse y limar asperezas o pasar facturas. Como miembro de esta peña desde hace más de una decada no me siento muy contento.

    ResponderEliminar
  10. o final vou quedar de presidente5 de febrero de 2011, 23:41

    amigo toupeiro non tes porque estar triste.
    este é un blog para que todo o mundo opine, faga unha broma, poña un video ou faga comentarios sobre calquer questión do noso "benquerido club", é un exercicio pleno de liberdade de expresión, e cada un de nós temos o noso estilo e o noso criterio personal a hora de escribir e sobre que escribir
    non sei si seremos unha maravilla de club, pero si en vez de marchar pola vosa conta houbeses vido a marcha de "confraternidade" dariaste conta do ben que o pasamos e o bo "rollo" que temos todos xuntos
    e de todos modos unha purga de vez en cando é unha cuestión de saúde
    alégrate

    ResponderEliminar
  11. Me complace gozar de libertad de expresión, me alegran las bromas y disfruto con algunos simpáticos videos de este blog.
    Al leer algunos de los comentarios en esta entrada despejo las dudas de si hice bien o no en salir con mis compañeros habituales de los domingos en vez de haber ido a la marcha de confraternidad, que me da la sensación, que no ha cumplido totalmente su cometido según compruebo.
    Por otra parte me gustaría estar informado de quienes son los miembros de la directiva, pues no sé con quién tengo que ponerme en contacto para recoger mi licencia, por ejemplo. Mi correo no ha cambiado, sigue siendo el mismo, mi teléfono tampoco.
    Suelo firmar siempre con el mismo nombre, alias o seudónimo, no me gustan los anónimos ni similares, está relacionado con la libertad de expresión, creo.
    Perdonad que no escriba en gallego pero es que no tuve la oportunidad de estudiarlo y lo haría con muchas faltas de ortografía.

    ResponderEliminar
  12. o presidente definitivo6 de febrero de 2011, 19:54

    amigo toupeiro, ainda non chegaron as licencias, cando cheguen repartiranse na ramallosa a hora das salidas

    si viñeras as asambleas enterariaste de quen somos os da nova directiva, inda que como ben dices sexas un socio decano eu xa non recordo mirarte por elas, de todos modos publicaremos os que somos e o que se acordou

    pareceme perfecto que saias en bicicleta cos teus compañeiros, diso se trata, nós seguiremoste votando de menos como ate agora

    e como curiosidade direiche que hoxe saímos 23 socios a dar unha volta polo monte, pasámolo estupendamente, como sempre, a curiosidade e que de toda esta xente que saímos xuntos na bicicleta ninguén, excepto eu, escribiu nada en esta páxina

    espero que ainda que non estudiases o galego o entendas, cada un expresase no idioma en que se sinte mais cómodo
    unha aperta

    ResponderEliminar
  13. santi vai poñendo xa algun video dos teus antes de que a páxina perda a gracia que tiña
    seica tes algún meu, podes polo para dar exemplo

    ResponderEliminar
  14. Siento no poder asistir a las asambleas, pues trabajo los sábados y lo primero es lo primero.
    unha aperta para ti tamen.

    ResponderEliminar
  15. Sodes coma nenos.
    non se vos pode deixar solos.
    Un lesionase deixa de ir en Bici e pondesvos parvos.
    Se non vos portades ben mando a Chusi para casa otra vez.

    ResponderEliminar
  16. ¡¡¡¡ SALVEMOS MONTEFERRO !!!!!

    ResponderEliminar